Achiziția Caselor de Marcat
Procesul de achiziție este unul destul de simplu, pentru acest proces sunt necesare următoarele documente, o copie după buletinul administratorul și certificatul constatator al punctului de lucru unde se dorește instalarea casei de marcat.
Dacă societatea se află în afară județului de reședința va mai fi necesar și un Certificat de înregistrare al societății.
După achiziționarea casei de marcat se va completă formularul C801,fie de către societatea de unde s-a achiziționat casă de marcat fie de către contabilul societății care deține semnătură electronică, pentru obținerea Numărul Unic de Identificare, număr necesar fiscalizării casei de marcat.
După completarea formularului C801,se va atașa în format .Zip dosarul casei de marcat, mai apoi se semnează electronic de către contabilitate, se încarcă pe SPV in sectiunea Depunere Declaratii după care se va primi un mesaj cu numarul de fiscalizare a casei de marcat.
Urmând după obținerea Numărului Unic de Identificare ca unitatea de service autorizată să efectueze fiscalizarea casei de marcat.
Contractul mentenanță casă de marcat
Contractul de service este obligatoriu conform art.102 alineat 8 si 9 din HG479/2003 completata cu HG804/2017 .
„(8) Distribuitorii autorizaţi sau unităţile acreditate din reţeaua acestora au obligaţia să anexeze la cartea de intervenţii o copie a contractului de service pentru aparatul în cauză, pentru perioada de garanţie sau pentru perioada de postgaranţie, după caz.
(9) În situaţia în care la punctul de lucru al utilizatorului funcţionează aparate de marcat electronice fiscale de acelaşi tip, iar service-ul este asigurat de acelaşi distribuitor sau unitate acreditată a acestuia, contractul de service prevăzut la alin. (8) se anexează la o singură carte de intervenţii”
Daca nu exista un contract de service valid si declarat pe formularul A4102 , nu aveti asigurata asistenta si de asemenea in cazul unui control sunteti expusi sanctiunilor in cazul nefunctionarii sau functionarii defectuoase a casei de marcat.
Conectarea casei de marcat la serverul ANAF
Echipamente Fiscale
Suntem unitate acreditată de distribuție și service echipamente fiscale. Suntem alături de dumneavoastră de la achiziția casei de marcat până la fiscalizare și instruire.
Soluții Fiscale
Soluții Fiscale
Oferim soluții pentru digitalizarea magazinului dumneavoastră. Program de gestiune/facturare și vânzare cu casă de marcat pentru orice tip de afacere
Echipamente IT
Vă punem la dispoziție echipamente IT pentru digitalizarea afacerii dumneavoastră.
Service Autorizat
Venim în ajutorul dumneavoastră pentru a soluționa problemele ce țin de echipamentele dumneavoastră fiscale.